blog.hu

Gondoltam, ha már új blog, akkor kell vmi szép kis sablon is hozzá. Találtam is párat, még tesztelgetem, de ez a japán stílus tetszik, mindig is vonzódtam japánhoz (kivéve a sushit). Ha megkérdeznék, hova utaznék leginkább, egyértelműen Japán lenne az úticél. A lakást is próbáltam japánosan berendezni, de elég nehéz ez Magyarországon. Illetve nem biztos, h nehéz, csak vastagabb pénztárca kellene hozzá. Én maradtam az Ikea-nál és fekete-fehér bútorokat választottam, azokból is minnél kevesebbet. Rizspapír lámpa azért van és mini zen kert is. Rizspapír paravánt azért még akarok, ebben a teaházban láttam is nagyon szép térelválasztókat, ajánlom mindenkinek, aki egy igazán jó teaházat keres. http://teaerdo.hu/ Teaházban profi vagyok, mivel leginkább oda járunk a szerelmemmel. Jó kis elbújós szeparék, napközben kevés ember, finom teák, jó hangulat.

A bejegyzés trackback címe:

https://pasinaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr21886745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása