Közben sikeresen bevásároltam. Vettem jó kis rosé-t, h borba fojtsam bánatom és mellé sok sok édességet, mivel kell a boldogsághormon is. Azt hiszem kezd rajtam elhatalmasodni a depresszió... Menet közben kiderült, h a bnőm, akivel együtt élek, elkezdett pasizni. Nem is bánom, hiszen én is januártól randizom. Hozzáteszem, sose csaltam meg eddig senkit, ez az első alkalom, ez is 5 évbe telt, míg így alakult. Az lenne a legjobb, ha találna magának vmi gazdag pasast, aki megvenné a lakást és ezzel levenné a terhet a nyakamról. Azért megvettem a hülyék adóját jelentő lottó szelvényt is, hátha...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasinaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr551887219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása