Húsvét

Csendes voltam a blogn húsvétkor, mivel ez egy titkos blog, nem írhatom, ha nem vagyok egyedül. Szombaton állatkertben voltunk a bnőmmel, kicsit untam, de egész jó volt. Vasárnap a szerelmemmel mentem a vásorligetbe. Ez viszont fantasztikus volt! 4 órát sétáltunk, bejártunk mindent és sokat nevettünk és még többet csókolóztunk. Pedig mindig elitéltem azokat, akik az utcán csőröznek... Aztán hétfőn jött a sírás. Kitálaltam a bnőmnek, persze nem mindent, mivel nem volt hozzá szívem. De elmondtam, h nem szeretem úgy, ahogy rég (bár régen se szerettem eléggé szvsz). És azt is, h gondolkodnom kell kettőnkről és legszivesebben eladnám a lakást. Ő nem akarja eladni. Tiszta patt helyzet. És persze tudom, h ha eladjuk, akkor rengeteg pénzt bukunk rajta. A bnőm egész este sírt, be is dagadt a szeme. Sajnáltam szegényt, de nem tudok mit tenni, ha átkarolom, nem tudom őszintén tenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pasinaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr151898199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása